Was de eerste keer , ik ben super vriendelijk geholpen en het resultaat is echt super mooi!
Super gastvrij, twee hele mooie katten die je verwelkomen en hele aardige dames. Love them ❤️
Heel goed gedaan jaimy ben er echt blij mee
Wederom weer goed en zorgvuldig geholpen!
Heel erg blij mee!
mooie salon .. fantastisch geholpen deskundige dame
Een lekker plek om je nagels te laten doen en er wordt echt naar je geluisterd en ze nemen ook echt de tijd voor je! Zeker een aanrader!
Super lieve dames! Enorm blij met de nieuwe set nagels.
Hier kom ik zeker terug!
Ik heb de behandeling heel erg fijn ervaren. Er wordt veel aandacht en tijd gestoken in de nagels en je gaat weer tip top de deur uit. Er hangt een fijne en gezellige sfeer. Vaste klant erbij! Bedankt Jaimy!