5.0
gebaseerd op 302 reviews

Was de eerste keer , ik ben super vriendelijk geholpen en het resultaat is echt super mooi!

Soraya - 8 dagen geleden

Super gastvrij, twee hele mooie katten die je verwelkomen en hele aardige dames. Love them ❤️

Hafssa - 16 dagen geleden

Heel goed gedaan jaimy ben er echt blij mee

Cristel - 18 dagen geleden

Wederom weer goed en zorgvuldig geholpen!
Heel erg blij mee!

T.S. - 26 dagen geleden
Fleur - ongeveer een maand geleden

mooie salon .. fantastisch geholpen deskundige dame

Marike - ongeveer een maand geleden

Een lekker plek om je nagels te laten doen en er wordt echt naar je geluisterd en ze nemen ook echt de tijd voor je! Zeker een aanrader!

T.S. - ongeveer 2 maanden geleden

Super lieve dames! Enorm blij met de nieuwe set nagels.
Hier kom ik zeker terug!

Jennifer - ongeveer 2 maanden geleden

Ik heb de behandeling heel erg fijn ervaren. Er wordt veel aandacht en tijd gestoken in de nagels en je gaat weer tip top de deur uit. Er hangt een fijne en gezellige sfeer. Vaste klant erbij! Bedankt Jaimy!

Weronika - 2 maanden geleden
shenna - 2 maanden geleden