Altijd weer super blij met mooie nageltjes! Zeker een aanrader
Chelsea
-
bijna 4 jaar geleden
voor het eerst een afspraak gehad, gaat netjes en schoon te werk en is heel gezellig.
Evi
-
ongeveer 4 jaar geleden
Altijd weer super blij met mooie nageltjes! Zeker een aanrader
voor het eerst een afspraak gehad, gaat netjes en schoon te werk en is heel gezellig.