5.0
gebaseerd op 302 reviews

Altijd weer super blij met mooie nageltjes! Zeker een aanrader

Chelsea - bijna 4 jaar geleden

voor het eerst een afspraak gehad, gaat netjes en schoon te werk en is heel gezellig.

Evi - ongeveer 4 jaar geleden